ZUS IOPP Informacja o otrzymanej pomocy publicznej innej niż pomoc de minimis

Druk ZUS IOPP Informacja o otrzymanej pomocy publicznej innej niż pomoc de minimis

0(0)
586
Wersja: 29.07.2013

Do czego stosuje się ZUS IOPP

1. Punkt I.1 Pełna nazwa (firma) albo imię i nazwisko podmiotu ubiegającego się o pomoc wymagane jest podanie pełnej nazwy przedsiębiorstwa albo imienia i nazwiska podmiotu ubiegającego się o pomoc

2. Punkt I.2 Adres zamieszkania lub siedziba podmiotu ubiegającego się o pomoc - należy podać pełny adres zamieszkania lub siedziby podmiotu ubiegającego się o pomoc

3. Punkt I.3 Identyfikator gminy, w której podmiot ubiegający się o pomoc ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – wymagane jest podanie pełnego, siedmiocyfrowego oznaczenia, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 grudnia 1998 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia, stosowania i udostępniania krajowego rejestru urzędowego podziału terytorialnego kraju oraz związanych z tym obowiązków organów administracji rządowej i jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. Nr 157, poz. 1031, z późn. zm.).

4. Punkt I.4 Numer identyfikacji podatkowej podmiotu ubiegającego się o pomoc (NIP) – wymagane jest podanie numeru identyfikacji podatkowej składającego się z dziesięciu cyfr pisanych po sobie bez rozdzielania innymi znakami, np. myślnikami, spacjami

5. Punkt I.5 Forma prawna podmiotu ubiegającego się o pomoc – należy zaznaczyć właściwą pozycję znakiem X, w przypadku gdy podmiot ubiegający się o pomoc nie kwalifikuje się do kategorii wskazanych w pkt. I.5 należy wpisać w miejsce wykropkowane właściwą formę prawną

6. Punkt I.6 Wielkość podmiotu ubiegającego się o pomoc - należy zaznaczyć właściwą pozycję znakiem X. Podczas określania wielkości przedsiębiorstwa należy kierować się kryteriami określonymi w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 364/2004 z dnia 25 lutego 2004 r. zmieniającym rozporządzenie (WE) nr 70/2001. Pomocniczo można skorzystać z kwalifikatora znajdującego się na stronach PARP pod adresem

www.parp.gov.pl/kwalifikator/index.html

7. Punkt I.7 Klasa działalności – należy podać klasę działalności podmiotu ubiegającego się o pomoc, zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 20 stycznia 2004 r. w sprawie Polskiej Klasyfikacji Działalności (PKD) (Dz. U. Nr 33, poz. 289 i Nr 165, poz. 1727). Powinien zostać podany tylko jeden kod o długości 4 cyfr w postaci 00.00.

Dodatkowo należy uzupełnić dane osoby upoważnionej do przekazywania informacji, ze szczególnym uwzględnieniem: imienia i nazwiska, stanowiska służbowego oraz numeru telefonu. Osoba ta zobowiązana jest również do podpisania formularza.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 30 kwietnia 2004 r.o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.