ZABI (archiwalny) Zgłoszenie powołania administratora bezpieczeństwa informacji do rejestracji generalnemu inspektorowi ochrony danych osobowych

Druk ZABI (archiwalny) Zgłoszenie powołania administratora bezpieczeństwa informacji do rejestracji generalnemu inspektorowi ochrony danych osobowych

0(0)
483
Wersja: 01.01.2015
Obowiązywał od 01.01.2015 do 24.05.2018

Do czego stosuje się ZABI

Powołanie administratora bezpieczeństwa informacji odbywa się poprzez złożenie odpowiedniego zgłoszenia Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych
Osobowych. Wzór zgłoszenia został ogłoszony w rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 10 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów
zgłoszeń powołania i odwołania administratora bezpieczeństwa informacji (Dz. U. z 2014 poz. 1934).
Administratorem może zostać osoba, która ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, posiada odpowiednią wiedzę w zakresie ochrony danych osobowych oraz nie była karana za umyślne przestępstwo.
Wypełniając zgłoszenie należy podać informacje dotyczące administratora danych: nazwa administratora danych i adres jego siedziby albo nazwisko, imię i adres miejsca zamieszkania administratora danych oraz nr REGON − jeżeli został nadany.
Podając dane dotyczące administratora bezpieczeństwa informacji należy podać imię i nazwisko, PESEL lub, gdy ten numer nie został nadany, nazwa i seria/nr dokumentu stwierdzającego tożsamość, adres do korespondencji (w przypadku, gdy jest inny niż wskazany w części A zgłoszenia) oraz datę powołania administratora bezpieczeństwa informacji.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 10 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów zgłoszeń powołania i odwołania administratora bezpieczeństwa informacji (Dz.U. 2014 poz. 1934).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.