WZIN-B Wniosek o zmianę imienia i nazwiska Bydgoszcz

Druk WZIN-B Wniosek o zmianę imienia i nazwiska Bydgoszcz

0(0)
500
Wersja: 17.12.2012

Do czego stosuje się WZIN-B

Wymagane dokumenty

  1. dowód osobisty /do wglądu/
  2. wniosek o zmianę imienia lub nazwiska.
  3. odpis zupełny aktu urodzenia wnioskodawcy  /jeżeli osoba urodziła się poza Bydgoszczą/
  4. odpis zupełny aktu małżeństwa /jeżeli małżeństwo zostało zawarte poza Bydgoszczą/
  5. odpisy zupełne aktów urodzenia małoletnich dzieci /jeżeli dzieci urodziły się poza Bydgoszczą/
  6. oryginał dowodu wpłaty
  7. inne dokumenty uzasadniające zmianę imienia lub nazwiska

Opłaty
za wydanie decyzji: 37,00 zł.

Termin załatwiania sprawy
do miesiąca, w sprawach szczególnie skomplikowanych do dwóch miesięcy .

Jednostka odpowiedzialna
Urząd Stanu Cywilnego

Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Wojewody Kujawsko-Pomorskiego w Bydgoszczy, za pośrednictwem organu, który wydał decyzję w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Dodatkowe informacje
Podanie o wydanie decyzji o zmianie imienia lub nazwiska składa się w Urzędzie Stanu Cywilnego w Bydgoszczy przy ul. Grudziądzkiej 9-15, budynek A, pokój 7 A, tel. 52 58 58 400.

Dokumenty należy złożyć osobiście, według miejsca pobytu stałego lub ostatniego pobytu stałego.

Osoby zamieszkałe za granicą wniosek o zmianę imienia lub nazwiska mogą złożyć za pośrednictwem konsula Rzeczypospolitej Polskiej

https://um.bydgoszcz.pl

Podstawa prawna

art. 2, art. 4, art. 9, art. 10, art. 12 ustawy z dnia 17 października 2008 roku o zmianie imienia i nazwiska /tekst jednolity Dz.U. z 2008 r., Nr 220, poz. 1414/ oraz art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego /tekst jednolity Dz.U. z 2013 roku, poz. 267/.

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.