SrS_zal_G Sprawozdanie rachunkowe syndyka - Załącznik G

Druk SrS_zal_G Sprawozdanie rachunkowe syndyka - Załącznik G

0(0)
427
Wersja: 06.09.2017
Obowiązuje od 01.01.2017

Do czego stosuje się SrS_zal_G

Ten formularz może posłużyć jako dodatkowa strona A4 z wypełnionymi danymi w części G podstawowego formularza sprawozdania rachunkowego syndyka.

Sprawozdanie rachunkowe syndyka składane jest po ukończeniu postępowania w sprawie upadłości. Sprawozdanie należy przedstawić sędziemu - komisarzowi w terminie, który został przez niego wyznaczony.

Do kosztów postępowania upadłościowego zalicza się opłaty sądowe oraz niezbędne wydatki, które należy ponieść w czasie trwania postępowania (np. umowa o pracę, zlecenia, o dzieło, opłaty za energię, najem, dzierżawę, podatek, środki łączności, opłaty pocztowe, bankowe i sądowe, itp.).

Podczas składania sprawozdania warto przedstawić dowody poniesionych wydatków. Jeżeli dowody nie zostaną poniesione sędzia - komisarz ma prawo zażądać przedłożenia dowodów poniesionych wydatków.

Wypełniając sprawozdanie należy podać początek oraz koniec okresu, datę oraz złożyć podpis.

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.