SIwPU Spis inwentarza w postępowaniu upadłościowym

Druk SIwPU Spis inwentarza w postępowaniu upadłościowym

0(0)
404
Wersja: 30.01.2018
Obowiązuje od 01.01.2016

Do czego stosuje się SIwPU

Przed wypełnieniem formularza należy zapoznać się z pouczeniem, które dostępne jest na końcu druku.
Formularz posiada poniższe pola do wypełniania:

  • sygnatura sprawy, dane sędziego i upadłego (podając imię i nazwisko/nazwę),
  • oznaczenie sądu,
  • dane osobowe syndyka: imię i nazwisko, numer KRS lub inne dane umożliwiające identyfikację,
  • numer licencji, jaką posiada doradca restrukturyzacyjny,
  • tabele dotyczące:
    • środków pieniężnych w kasie, gdzie podaje się: numer składnika masy upadłości, kwotę i walutę,
    • środków pieniężnych na rachunku bankowym, gdzie podaje się: numer składnika masy upadłości, numer rachunku bank kwotę i walutę,
    • nieruchomości i użytkowanie wieczyste, gdzie wyróżniamy: numer księgi wieczystej, opis nieruchomości, wielkość udziału w prawie, wartość oszacowania,
    • ruchomości,
    • inne prawa.

Na ostatniej stronie druku syndyk powinien podpisać wraz z podaniem daty wypełnienia formularza.

Formularz został zamieszczony w rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości i Pracy z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wzoru spisu inwentarza w postępowaniu upadłościowym, spisu należności w postępowaniu upadłościowym oraz spisu nieobjętych przez syndyka składników majątku upadłego, w tym składników majątku nieobjętych na skutek czynności bezskutecznych.

Podstawa prawna

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wzoru spisu inwentarza w postępowaniu upadłościowym, spisu należności w postępowaniu upadłościowym oraz spisu nieobjętych przez syndyka składników majątku upadłego, w tym składników majątku nieobjętych na skutek czynności bezskutecznych (Dz.U. 2015 poz. 2203).

Nota prawna

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji.

Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Płatny
ePUAP
Eksport do XML
Eksport do PDF

Zostań resellerem fillup

Dołącz do programu resellerskiego i zostań specjalistą od przyjaznych formularzy, e-deklaracji i e-administracji, ponieważ fillup to formalności wypełnione.